CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 28, 2010

Koleksi rabbit kami :)

Assalamualaikum .
hello holla hi ! ngee , actually saya nak minta maaf sebab haritu dah janji *tak janji oke , tipu je ni* nak story pasal penjagaan arnab yg bajet comel2 tu , tp sampai skarang tak cerita lagi . ngeh3 , nanti2 lah saya cerita oke *tu kalau saya still ingat lagi , muahaha , padan muka korg !
haa , saya nak display lagi beberapa keping pic arnab kami , silalah mencuci baju mata ye , have fun !


  name : yabu ( sebab warna kelabu , ahaha )
jantina : betina
umur : 12 bulan *1 tahun lahh tu .
hoho , kami start dgn huruf 'Y' sebab adk bongsu saya pelaaaat nak sebut huruf 'L' ( haha , silalah gelak , haha )



  name : oying ( sebab warna oreeenn )
jantina : jantan
umur : sebaya dgn yabu
sejarah : haa , ni hadiah birthday abah bg kat ummi *sweet tak? , ahha* pada 26.01.2010
time beli ni umur dia baru je 2 bulan tau tau , harga RM 45 .


name : rano ( adik lelaki sy yg letak , tanye dia knape )
arnab ni dah mati , huhu . sebab nye .......


.



.



.


.


.


.


.


.

haha , nak tahu ea ? kita sambung next entri tau yg bertajuk .. hurmmmmm.. kenangan semalam ( oke tak nama ni ? ) . oke lah , saya nak continue mencomelkan  mengenyangkan diri . bye bye =] .
wassalam .

berminat dengan arnab ? sila tinggalkan comment :)

1 comment:

Manager La said...

Nape semua mahal2?apa sbbnye?